mandag den 3. juni 2013

Fredagsfix

Jeg glæder mig til fredag - for på fredag skal jeg ind til Line og have et Fredagsfix.

Mens jeg var på barsel med Oliver gik jeg til syning onsdag formiddag hos Line http://www.marapytta.blogspot.dk/. Tjek bloggen ud og bliv inspireret - det er farligt - så meget kan jeg love!!

Hvis du ikke kender Line eller hvis du vil lære at sy eller hvis du vil være bedre til at sy, få en masse fif til at få dine projekter til at se proffesionele ud, så skulle du give dig selv en gave - at være med til syning hos Line. Det er en helt igennem fantastisk oplevelse og du kommer hjem fyldt med energi til at sy endnu mere. Jeg ved, at hun har planlagt nye datoer for workshops, så hold øje med Marapytta-bloggen.

Jeg har syet denne jakke til Josephine (og en hel masse andre ting) mens jeg gik til syning og jeg er så klar til på fredag. Stoffer er indkøbt - og skal nok vise her på bloggen efterfølgende hvad jeg har fået syet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar