fredag den 7. juni 2013

Fredagsfix - en helt igennem skøn dag

Hjemme efter en helt igennem dejlig dejlig dag - fyldt med symaskiner der snurrer, piger der brændte for det de fik lavet: bluser, bukser, drenge-nickers, pigekjoler, bloomers, bukser, shorts og sikkert noget, som jeg har glemt. For selvom der er tid til at snakke, så er der rigtig meget koncentration sådan en dag.

Her er hvad jeg fik lavet - se også billeder længere nede:

- Kjole til Josephine, som jeg ikke lige turde kaste mig ud i uden Line på sidelinjen
- Shorts til Josephine
- Klippet til bluse til mig selv
- Klippet til knichers/shorts til Oliver

Fik nye fif, syet franske sømme, og kantebånd ved ærmerne i kjolen, som bare giver et langt mere prof udtryk end hvis jeg havde syet dem i på normal vis.

Efter sådan en dag, er jeg fyldt op med masser af ny energi og gå-på-mod og ideerne kan slet ikke komme til for hinanden - iiiihhhhh hvor er det skønt med skønt på.

I  morgen står den på fejring af min lillebror, masser af tid med familien og ren hygge sammen med dyrene i Zoo.

Her lidt billeder af dagens projekter:

(Psssttttt.......for nye datoer til fredagsfix - hold øje med http://www.marapytta.blogspot.dk/ - har allerede meldt mig til den næste, blev nødt til det - 7 timer bare til at sy)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar