søndag den 2. juni 2013

Sneak-peak...Knit for your kid...strik til drenge og piger

Kan du gætte hvad jeg laver ?

Sneak-peak af projektet - følg med, så ser du det endelige resultat af den (forhåbentlig) fine cardigan til Oliver.

Mørkegrå og sennepsgul og så har jeg valgt at lave kanten lysegrå - bliver en rigtig morfar-cardigan til de kølige sommeraftener - jeg er vild med den allerede. Strikkes som vævestrik, ok - troede det var svært, men det er pærenemt (Googlede vr-m med tråden bagved og foran og fandt fin vejledning her http://www.paapinden.dk/strikkeguide/tag-loes-af.php).

Jeg har fundet den i "Knit for your kid" af Susie Haumann. Hvis du ikke allerede kender denne strikkebog, så skulle du ta' et kig - jeg blev mere end begejstret, de er alle uden undtagelse så fine.

Jeg strikker i Tvinni, lækker lækker lammeuld fra Isager, Henrichsens Uldspinderi. Købt hos Garnbixen i Holbæk - der er ALLE de farver, som du kan drømme om. En hel væg fuld. Aldrig set noget lignende, det er ikke sidste gang, jeg handler der.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar